Bu Blogda Ara

16 Aralık 2011 Cuma

bir arınma planı


Hayalimde hep 2. el kıyafetlerin satıldığı bir butik açmak var. Aslında bunlardan internette bolca bulabiliriz fakat ben somut bişeyler olsun istiyorum. İnsanlar gelip butiğimde seçe seçe deneye deneye 2. el kıyafetlerden alabilsinler ve kendi kullanmadıklarını da bize satabilsinler istiyorum. Hem para kazanabilir hemde çok çok ucuza yeni kıyafetler alabilirler diye düşünüyorum. Bu böyle bit pazarı gibi bir zihniyet değil yai öyle eski püskü şeyler olmamalı. Belki de sadece bir kez kullanılmış vermeye atmaya kıyılamamış ürünlerden bahsediyorum. Hepimizin aldıktan sonra pişman olduğu, aslında tarzı olmayan ama o an yanılıp aldığı ürünler vardır yada giydiğinde kendini güzel hissetmemiştir kötü bir anı yaşamıştır ve bir daha  asla hatırlamak istemiyordur vs. İstanbulda da böyle butikler çok var özlellikle nostalji ve antik şeyler için. Fakat benim hayalim daha güncel şeyler. Bu sezon alıpta hiç giymediğim kıyafetler var mesela ve evim büyük olmasına rağmen (üstelik sadece kızkardeşimle yaşıyorum) bir türlü sığamıyoruz dolaplara. Hurçlardan, yatak altına sıkıştırılmış valizlerden de bıktım. Artık butik hayalimi bir kenara bırakıp bu kıyafet aksesuar vs. elden çıkarmak istiyorum. Bir nevi detoks yani. bugün ürünleri seçmeye başladım çok yakın zamanda satışa sunacağım bu siteden.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder