Bu Blogda Ara

24 Haziran 2011 Cuma

demek ki

demek ki neymiş ben sadece tatillerde merak sarıyorum bu blog işine en son ocakta yazmışım. üzerinden 6 ay geçmiş. bakalım neler değişmiş; 2. sınıf bitmiş başarıyla 3. sınıfa geçilmiş. edebiyat konusunda kişi kendini daha da geliştirmiş:) küçücük tatiller dışında (çeşme-urla gibi) hiç tatile çıkılamamış. bol bol kitap okunmuş. yeni yemekler denenmiş.saçma sapan programlar izlenmiş hayatımıza dahil olmuşlar. masterchef programının esintileri günlük dile dökülmüş hadi şu eti mühürleyelim gibi geyikler yapılmış:) bu arada nihat doğan'a karşı büyük bir nefret oluşmuş. p.s.:çok çabuk nefret edebilme yeteneğine sahibimdir. dostlarla gezilmiş tozulmuş ama bunların hiç birini paylaşmaya vakit olmamış.
Ancaaakk artık uzun bir tatil beni bekliyor. diretilen değil, istediğim kitapları okuyabilecek, istediğim saatte uyanabilecek, bol bol yüzüp gezilebilecek( malum mevsim benim mevsimimdir mutluluk kat sayım artar) vee en güzeli yeni yerler görülebilcektir:) artık hepsini keyifle paylaşmaya vaktim olacak. bu yaz benim için 21 haziranda başlar. en uzun gün olan 21 haziranı sevgili google yazın başlangıcı olarak kutlasa da ben doğum günüm olduğu için kutlarım. yani 3 gündür başlamış olan yaz için çok heyecanlıyım ve hiç ama hiç bitmesin istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder