Bu Blogda Ara

4 Nisan 2012 Çarşamba

erkeksi kız modu

Erkek gibi giyinmek, argo hatta küfürlü konuşmak, savaş-dövüş filmleri izlemek, futbol oynamak, ben sadece erkeklerle arkadaş olabiliyorum demek bu tip kızların başlıca belirtileridir.

 İddia ediyorum (genellemek yanlış olabilir) fakat bence tüm bunları zevk aldıkları-beğendikleri için yapmıyorlar. Çünkü onlara kibar bir bayan olmak, topuklu ayakkabı giymek, makyaj yapmak zor gelir. Hatta bu tip kızlar 10 günlük ojelerini de hala silmezler. Yarısı çıkmıştır o ojenin. Ööööüüğhh!!! En çokta bundan nefret ederim. Öyle gezerler. Kendilerine ''barzo'' derler, ''takoz'' derler, bunu da marifet sanarlar.

Çok hızlı araba kullandıkları, ofsaytın ne demek olduğunu bildikleri gibi şehir efsaneleri vardır ama gören duyan olmamıştır.

''En sevdiğim şey soğan yemektir benim'' gibi birçok insanın midesini bulandıran şeylerle övünürler. Yemeğimden kıl çıksa da yerim, benim umrumda olmaz tribinde takılırlar. ''Geçen akşam çok acıktım aradım bizim Ahmet abiden bir buçuk kokoreç yedim acılı gece ohh sabah bi kalktım mide leşş çıkamadım tuvaletten'' hooop ordan bağlar yine b.k muhabbetine. Nefret ederim.

 ''Asla ev işleriyle alakam yoktur!''  ''Yemek yapmak mı? bildiğim tek şey yemek sepetini kullanmak ahahaha '' gibi kalıplaşmış saçma cümlelerle bu tarzı savunurlar.

Bide bunlardan hoşlanan erkek tipi vardır. Alır bu kızı stada götürür. Küfrede küfrede maç izleme hevesini alır. Hemen bi forma alır giydirir. Kendi kıyafetlerini paylaşır bu kızla. Yanında pırtlata pırtlata uyur. öğğğğ bu da iğrenç. sonra fısss!!! Açlık vurdu mu mideye bana çocuğuma anne olcak bi kız lazım laflarıyla kaçar o adam!!!

 Geçceksiniz kızlar bu ayakları. Artık yemiyoruz. Sizin gibi takılan bir çok arkadaşım evlendi hatta çoluk çocuk sahibi oldu. Lisede bir arkadaşım vardı böyle güçlü kız triplerinde falan. O zamanlar bulldozeer botlar çok modaydı. O botlardan giyerdi, lisenin bütün erkekleriyle kanka modunda el ense gezerdi. Lise biter bitmez fırlattı o botları inanılmaz rezalet yine o zamanların modası sivri burun, topuklu, taşlardan çiçekli desenleri olan bir çizme edindi kendine. Hemen evlendi ve şuanda 4 yaşlarında şirin bi kızı var.Kızına böyle pembe giydirmeler dimi anneciiiiiimler falan!!!
 Noldu ''takoz'' arkadaş? Taktikmiydi tüm bunlar? Hadi o ergenlikteydi atlattı falan desek... 30 una gelmiş hala bu modda olanlar var.

 Aslında hepimizin bazen böyle ruh halleri vardır. Bizde her zaman pürüssüz bacaklarla, topuklu ayakkabılarla gezmiyoruz ama ''takoz''luğuda yaşam tarzı edinmiyoruz. Herşeyden önce bir kıza yakışmıyor.

Kız dediğin; giyinip kuşanmasını, oturup kalkmasını, konuşmasını, edep adabı bilmeli bence.

Nasıl kırım kırım kırıtan, elleri hamurdan çıkmayan, kız gibi giyinen, hatta makyaj yapan, ayyy şurda da deli gibi indirim var kızlarrr diyen erkekler sevimsizse kro kızlar da bir o kadar sevimsiz bence!

 Kendinize gelin ey hemcinslerim!!!


Ha bide sürekli pembeler içinde, peluş oyuncaklarla uyuyan, kaniş köpeklerine tokalar takan kızlar var o kadar da değil artık onu da başka bi postta yazarım :)

10 yorum:

  1. Yazıyı okuyunca erkeksi kız modunda olmadığımı anladım. Ama sürekli topuklu giyenlerden de değilim :) Hatta bodur tavuk sınıfına girmeme rağmen yaz kış topuksuz tercih ederim :)

    İşin şakası bir yana, gerçekten tüm yazdıklarına katılıyorum.

    YanıtlaSil
  2. bende artık senin takipçinim:)

    YanıtlaSil
  3. ben ergenlik çagındayım ve basketbolcuyum kış zamanı bot ve bilekli ayakkabı giymeyi çok seviyorum giyim tarzımda genelde spor tarzı bazen elbise giydigimde arkadaşlarım bana yakıştırmıyo saçlarımda kıvırcık ondan hep topluyorum yoksa kafam bonus gibi oluyor ama toplum içinde küfürlü konuşmam ve saygılıyım .yaptıgım spoerdaki arkdaşlarımda bana benzior ama yeni tanıştıgım insanlar bana ön yargılı olarak erkeksin dediler sizce ne yapmalıyım kafama çok taktım aslında arkadaş çevremdekiler beni tanıyolar ve öle olmadıklarımı söylüyolar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esra keçeci küfürlü konuşmazsın ve saygılısın

      Sil
  4. Ben erkek değilim ben kızım benim suçum yok artık kız oldum

    YanıtlaSil
  5. ben pantolon giymeyi çok seviyorum bazen etek giydiğimde annem bana yakıştırmıyo saçlarımı kısa kestiriyorum yoksa çok kısa oluyor ama herkesin içinde küfürlü konuşmuyorum ve saygılıyım ama arkadaşlarım bana erkeksin dediler ben erkeksi kız modunun ne olduğunu anladım

    YanıtlaSil
  6. toplum içinde küfürlü konuşmam ve saygılıyım

    YanıtlaSil
  7. ben pantolon giymeyi çok seviyorum bazen etek giydiğimde annem bana yakıştırmıyo saçlarımı kısa kestiriyorum yoksa çok kısa oluyor ama herkesin içinde küfürlü konuşmuyorum ve saygılıyım ama arkadaşlarım bana erkeksin dediler ben erkeksi kız modunun ne olduğunu anladım

    YanıtlaSil
  8. topluluk içinde küfürlü konuşmam ve saygılıyım

    YanıtlaSil